En dag

Idag började skolan då, lite segt. Vi började med rättskunskap, som vi fick reda på att vi ska ha prov i om några veckor på drygt 200 sidor, eller iallafall vare 5 kapitel. Jöbbigt.
Sedan skulle jag iväg och träna småbarn, eller de var 8 år, ganska små. De sprang runt och yrade som fan, vissa slog sig, andra blev kallade något somd eblev ledsna över.. ahmen så är det väl att vara barn. De var söta på sitt sätt.
Men jag tog iallafall bussen dit, då tryckte jag innan, o var beredd på att resa mig upp, då åker bussen förbi min hållplats! Vafan, tänkte. Då fick jag gå av på nästa, blev en lite längre promenad, men det gjorde inte så mycket.

Jag ringde Caroline när jag var påväg hem, hon sa att vi skulle träffas och hämta våra skinnjackor, som vi beställt. Vi gick till ica. Då tyckte vi redan då att påsen såg liten ut, och att det aldrig skulle få plats två där i. Det stämde. Carolines bruna kom, men min var slutsåld! vafandå, det sa de inte när vi ringde och beställde. Så då blev man ju lite småsur, aja får väl hitta någon på något annat ställe, det jobbiga är att jag har letat efter en skinnjacka i mer än två år nu. Men Carolines bruna var skitsnygg.

Nu ska jag gå och se på Vänner, som är så jävla kul.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0