Första inlägget.

Hej
Jag skapade precis denna blogg, jag kände att det var läge för det nu. Eller läge o läge, men det verkade kul.
Brukar inte ha så mycket viktigt att skriva, men jag skriver på så får vi se om det går att läsa.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska träna i fotbollshallen för första gången för vintern. Det ska bli väldigt kul.
Men just nu vet vi inte hur det blir med vårat lag, det är lite kris om man säger så, för tillfället är vi 8 personer, det är inte ett helt lag direkt. Det blir antingen ihopslagning eller att man får byta klubb, eller det tråkigaste; att lägga ner fotbollen. Det är inte något jag vill direkt.

Helgen har varit helt okej, i fredags så ville jag, Anna och Linda ut, men vi hittade inget roligt. Så vi drog och spelade biljard. De var väldigt kul! Det har jag faktist inte spelat på fleraflera år så det var riktigt roligt. 

Igår åkte jag, mamma och pappa till kyrkogården, för att kolla på alla gravar som de så fint hade tänt ljus vid. 
Sedan åkte vi hem och åt äppel/rabarberpaj, det var mums.
 
Imorgon börjar skolan efter en veckas lov, det är jobbigt. Men som tur är så har lovet varit skönt, och man har vilat upp sig endel, fast inte så mycket som man helst velat. Men det positiva är att det är jullov om ca. 1 och en halv månad. Det ska bli grymt skönt. Men först ska man klara sig igenom dessa veckor med en massa prov och läxor.


Bye  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0