idag/igår

Idag var det väldigt kul att träna. Vi körde på gruvlyckeskolan, först fys en timma och sedan fotboll en timma. Det gick bra. Nu ska vi köra hårt hela vintern så vi orkar med att spela bra i sommar. troligtvis blir det div. 4 och 3. vet inte så mycket än.


Igår var iallafall jag,Anna och Emma i Forshaga hos Jesper, inte så där allt för roligt. Men det var ändå kul komma ut lite. Vi åkte bussen vid nio, så mötte vi Emma runt halv tio och sedan gick vi lite fel, för Emma visste tydligen vart han bodde, men det visade sig att det gjorde hon inte alls, för vi gick en aning för långt. Då ringde vi och tillslut kom vi rätt.
När klockan var tjugo över tolv så kuta vi som fasen till bussen som gick halv eller något sånt. Och hade vi inte sprungit så hade vi missat den, eftersom när vi kom fram så kollade vi höger o då kommer den. shit vilken tur, annars hade det bara varit för oss att gå tillbaka och vänta på nästa buss som gick halv tre ;O det hade man ingen lust med, för jag skulle upp och träna dagen efter och vi skulle åka från Deje (där Emma bor), kvart över tio. Och så var jag väldigt trött.
Vi sov i en liten stuga eller vad man kallar det utanför Emmas hus, hennes brors "rum". Vi sov uppe på ett loft, det var as mysigt, men på morgonen var det as varmt när vi vaknade. Shit trodde jag skulle svimma.
Vi gick upp och drack te och åt macka. Sedan for vi hem till stan. Jag kom hem halv tolv och jag skulle cykla tjugo i, lite stressigt men jag hann, skönt det.

Jag snackade med Anna i telen förut i 1.5h, shit rekord! men vi snackade matte, så man fattar att det tog tid, men vi fick myket gjort iallafall. kändes skönt.

Nu blire fotboll, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0