ingen sömn

alltså inatt var det så himla jobbigt, jag vaknade kl.2 och hade as ont i min tumme, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men jag försökte somna om men det gick inte.. så klockan blev kvart tre, och jag var klarvaken med en ond tumme. så jag gick inte till pappa och skulle fråga vad jag skulle ta mig till, och han skvatt ju som vanligt när jag stod där, snabblade något om att han trodde att det var en inbrottstjuv.. men sedan följde han med mig upp, vi visste vad vi skulle göra, så jag satte på ett OC avsnitt för att bli trött och det blev jag efter en stund och då somnade jag. så skönt. men det tråkiga var att jag skulle upp någon timme efter, så inte mycket sömn för min del, så har varit helt seg idag.
Jag och Linda åkte och styrketränade förut på Nj


Kommentarer
Postat av: fiorella

vad har du gjort med tummen då?

2007-11-30 @ 21:06:50
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0