min tumme

ajaj vad min tumme gör ont, har varit hos läkaren idag och kollat upp. jag har nämligen infektion i min tumme. så när jag kom dit så kollade hon lite o sen bestämde hon sig för att försöka trycka ut var.. ujuj, vad det gjorde ont, först fick jag bedövning, en spruta rätt i det onda, det sved ska jag säga. o sedan trycka allt vad hon hade, o det kändes fast bedövning! AJAJ! så nu har jag en stor vit bandage grej runt min tumme, den gör ont. aja hoppas det går över snart, bra att de fick ut lite var iallafall. så att det snart kan gå över, man blir ju fasen helt lam av att inte kunna använda tummen.

ska plugga lite till sen se något OC avsnitt, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0