Nu är det vinter

ojoj, nu börjar det bli mörkt om kvällarna. Det är ganska deprimerande, man blir inte särskilt glad. Det är även vädligt kallt. Men kul att det börjar komma lite snö iallafall, så att man snart kan åka skidor.

I skolan idag hade vi inga lektioner, eller vi hade inga vanliga lektioner.. Utan positiv livsstil; idag hade vi dykning i baduset. Det var as kul, med tuber o grejer, så det var ju på riktigt. Fast lite tråkigt ställer bara, vore nog häftigare att dyka i något hav och se en massa coola grejer.
Det jobbiga med badhus är att man blir så trött, så jag höll på att somna när jag och Anna skulle försöka plugga lite matte förut, det gick verkligen inte. Men sedan drig vi till stan och mötte Linda, då fikade vi på Waynes. Då tog jag en kaffe så jag piggnade till. Det var göttans.
När jag kom hem var jag ute och sprang, och då blev man ännu piggare, så nu ska jag gå och plugga matte, inte så kul, men det måstes. Har nämligen Matte B prov på måndag. shit det kommer gå illa, as svårt ju. Sedan blir det bonde söker fru, haha, kul det. Och efter det blir det nog Greys anatomy, det är tydligen två avsnitt idag, det ska bli kul.

plugg blir, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0