18

nu var det allt ett tag sen jag skrev här. har inte orkar lägga tid på det bara.
men nu fick jag lust att skriva ett litet inlägg.

imorgon fyller jag 18 år!! gryymt kul. man kan egentligen inte fatta att tiden går så jäkla fort, känns nästan som att man nyss var 6-7 år! och när man tänker efter, så om tiden går så fort, då är man väl snart 30 år, hjäälp. det är man ju verkligen inte redo för än, men får njuta av att jag bara fyller 18 år imorgon iallafall.

förut var jag och tränade, vi sprang intervaller. det var faktiskt väldigt skönt. jag hoppas bara inte att jag kommer att bli sjuk, nu när mamma har 39 graders feber. vore inte alls trevligt, mitt uppe i allt tränande och skolarbete, får helt enkelt hålla tummarna för att det inte blir så.
imorgon ska klassen iväg och klättra i de nya hallarna, det ska bli väldigt kul, eller det tror jag iallafall. det ska bli intressant att testa på klättring tycker jag.
på kvällen blir det träna igen, ska även då springa. skönt.
imorgon blir det även att äta min absoluta favorit tårta; MARSIPANTÅRTA det ska bli grymt gött, man har ju gått och väntat i ett helt år nu på denna goda tårta, mums.

nu blir det sängen! godnatt, ciao


bob dylan - forever young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0