don't panic

solen tittar allt fram litegrann nu.. efter ett ösregn som kom helt plötsligt!  Vi skulle precis gå ut från skolan mot bussen när det börjar störtregna. då blev jag väldigt blöt. det var inte sådär jätte trevligt.

ikväll ska jag iväg och träna, det blir ett box-pass med laget! jag tror det var micke(tränare) som skulle hålla i detta trevliga pass. hoppas det blir roligt. jag vill bara inte få träningsvärk i armarna, för vi har nämligen boxning imorgn på idrotten har jag hört, vore ju inte så kul att redan innan vra helt lam i armarna! amen det blir nog bra.

nu sitter jag här och dricker kaffe, håller även på och skriver lite på våran rapportdel i naturkunskapsprjektet som ska vara klart på torsdag. men det känns ändå rätt bra, vi vet vad vi ska skriva och så. ska nog plugga lite matte snart också, om jag orkar och har tid. det skulle behövas, har matte b prov nästa torsdag, och det är hur mycket som helst! fattar inte hälften, nej nu är det fan bara att ta tag i sig själv! har blivit så otroligt lat, jag blir alltid det i slutet på terminerna, men måste köra hårt nu det sista!

fick tillbaka geografi provet idag, det gick bättre än vad jag trodde. fick vg, 5 poäng från mvg, lite synd, eftersom jag ligger på vg+. men vi får se, det kanske kan bli ett mvg om vi gör något mer nu innan det är slut. hoppas! men annars så är jag super nöjd med vg med så.

plugg/musik/träna blir nu! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0