hallelujah

äntligen helg! har varit helt seg hela veckan, kommir i säng as sent på kvällarna och så.
har även tränat mycket denna vecka, är ganska trött i mina ben och huvud just nu. och då blir ju inte saken bättre av att jag ska spela match imorgon bitti klockan 10.00 är det samling i grums. aja, bara o leva med!

men denna helg blir det inte mycket till vila inte, ska spela match imorgon, plugga efter det hela dagen/kvällen, söndag plugghela dagen, och springa med caroline! och sen var det dags för skola igen, jag får fasen inte vila någonting, jobbigt.
har nämligen geografiprov på tisdag, och jag ligger på vg+ och det vore bra att få mvg, så kanske jag får det i slutbetyg, eller chansen är ju större iaf. sedan onsdag är det inlämining och redovisning av våran resebroschyr, fast vi ligger rätt bra till, men vet inte om den blir så jätte bra, men det visar sig!

ska nog försöka plugga litegrann nu, om det inte går för att jag är för trött, så får det bli ett O.C avsnitt!


tina turner - proud mary 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0