helt underbart väder

idag slutade vi vid 11, efter att ha gått igenom den kommande månaden inom positiv livsstil, det var kul. vi ska göra några roliga saker; kamraträddning, resa till brunnskog, iväg på seglarskola(eftersom vi ska ut och segla i 3an)!
efter att vi slutat gick vi och åt mat, sedan satte oss med matten en liten stund, men sen gav vi upp och jag cyklade hem i det fina vädret, för att fortsätta med matten, det gick bra. satte mig på ballkongen och solade en sväng, sedan gjorde jag en del, jag ska verkligen lära mig detta nu har jag bestämt mig!

nu har jag tagit en liten paus från pluggandet, ska snart käka mat också.. jag känner verkligen att man måste ta lite paus då och då, annars blir man helt snurrig i bollen typ.
skriver nog lite mera sen.. ciao


brolle jr - en stund på jorden/sommarkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0