intervaller

nu har jag varit på skutberget och sprungit intervaller med laget, det gick bra till slut. men när jag cyklade dit så ville jag bara vända, för jag var på så dåligt humör att jag inte orkade eller ville. men när jag cyklade hem kändes det underbart, det var härligt.

idag gick jag hem från skolan igen, det var lika skönt som igår. fast vädret var tyvärr inte lika bra som igår.
det var bra att jag gick hem, så man kunde rensa huvudet lite, jag var bara så sur, inte på något speciellt men bara allmänt grinig och jobbig. råkade bli lite sur på mamma och pappa sen, synd om dom som får ut för allt.

imorgon har vi våran redovisning om ekobyar, det ska bli kul. för jag hoppas den kommer att gå mycket bättre än den förra iallafall.

enligt terran är det shoppingdansen som gäller. jag vet inte riktigt vad jag tycker, den är lite fjollig! hahah.

ikväll 22.00 - Sex and the city. hade fint, ciao


brolle jr - you were always on my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0