kycklingsallad ute i solen

kom hem från skolan för inte så länge sen, imorse hade vi beep-test på idrotten, det gick väl helt okej. förbättrade min förra med ganska mycket, så är helt nöjd. 
på eftermiddagen vi hade spanska hörförståelse, som gick åt skogen vill jag lova. dretsvårt! jag är verkligen sämst på spanska, går inte och beskriva hur dålig för att ha läst det ända från mitten av 6an.
aja, men efter att det var över så drog jag och caroline in till stan för att käka sallad, vi går till lilla saluhallen och köper oss en varsin, sedan går vi mot pråmen och sätter oss i gräset i solen. det var vädligt härligt. men det var lite jobbigt bara för det var massa fåglar som skulle knycka våran mat, men vi skrämde snart iväg dom!
sedan skulle caroline iväg på sin första teorikurs, lycka till bruden!  jag gick mot torget för att åka hem, det var riktigt gött att komma hem.. sitter just nu här med en kaffe kopp, mums.

ikväll blir det att träna mellan 20.00-21.30, boxning fan. KUL
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0