matematik

matte är fan det absolut roligaste som finns just nu, verkligen! .. inte alls. fattar fan inte mycket av det nu alltså, men ska försöka att verkligen ta tag i mig själv och lära mig detta nu, jag ska ha VG. (g är väl helt okej det med, men vore roligare med vg, eftersom jag hade det på förra provet)

och vädret är det inga fel på idag heller, superskönt.
ska snart cykla iväg till jossa, för att sedan åka till skutberget och träna fotboll, på gräs. det ska bli kul att träna på gräs, men jag är inge taggad för fotboll just idag.. är trött och känner mig stressad inför pluggandet och då kan jag inte koncentrera mig på planen.

nu ska jag ta och göra några matte tal, sen iväg, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0