regn

jämt och ständigt detta regn väder! det är sjukt tråkigt.. jag som bara vill ha sommar och sol nu, det vore helt jävla underbart!
sitter i mitt rum och lyssnar på Beatles och pluggar geografi. det går lite framåt iallafall, men tyvärr inte lika mycket som jag skulle vilja att det gjorde. aja, får bli att göra ett ryck nu!
senare ska jag ut i regnet och springa med Caroline, det ska bli trevligt, men kanske lite blött. får hoppas på att det är lite uppehåll då!

spelade förövrigt match igår, det var lite drygt, var nämligen på grus och i grums. inte det absolut roligaste stället eller underlaget, men vi lyckades vinna med 1-0 tillslut. var svårt att spela mot dem, de är ett sånt lag som bara skjuter upp bollarna så fort de får den, lite svårt för oss då eftersom vi spelar bollen. amen, himla tur att vi fick in bollen i sista minuterna!
i början på andra halvlek så var jag tvungen att gå av planen, för jag fick någons hövve stenhårt ovanför mitt öga och på ögonbrynet, på bara några sekunder så märkte jag att det hade börjat växa, shit! då var det bara att springa av planen och få tryck på det och kyla. såg lite bättre ut än ifall jag inte hade haft tryck. men senare såg det ändå förjäkligt ut, typ blått, som det även är idag! ser ut som att jag har varit i slagsmål! är lite svårt att hålla upp ögat också, är ju lite svullet.

nu blir det att ta tag i mig själv och läsa i den där otroligt roliga boken!  önska mig lycka till! ciao



The Beatles - All you need is love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0