stan

hade matte provet idag, som siste lektion. jag vet faktiskt inte hur det gick, men det blir väl minst g iallafall. skönt att det är över för denna gång, blir en ganska lugn helg, skönt.

efter skolan åkte jag in till stan med caroline, anna, linda, emma och oskar.. vi delade upp oss lite och sen gick vi runt och kika lite.. eller först gick jag, anna och linda till timmys och köpte glass, det var underbart gott. sitta där i solen och bara må gött.
sedan träffade jag caroline igen, då hittade jag
 en jeans jacka från lindex, 299:- (tror jag har bloggat om den tidigare) väldigt nöjd med den,
 ett par vita tygskkor från din sko, 199:-
 och ett långt linne från hm, 149:-

nu sitter jag här en sväng och dricker kaffe, väntar på att mamma ska komma om ett tag med mat, är jätte hungrig! åt senast 11 idag..
senare ikväll ska jag iväg på lite grillkväll, det ska bli trevligt. blir dock inte kvar så länge men en liten sväng. mysigt.
hoppas ni får en riktigt bra kväll, ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0