våren är här!

eller jag så känns det iallafall idag, när solen skiner och det är varmt. det är så otroligt skönt.
reodovisningen idag gick mycket bra, det var kul att alla var så förberedda och det var intressant att lyssna. det tyckte våran lärare med så det var kul.
idag cyklade jag till skolan, det var gött. nu när det är sol och värme. när jag kom hem så slappade jag en liten stund, sedan skulle jag bli hämtad för att åka på knattefotbollskola, men när vi kom dit så var det en engelskman där, som skulle ha rugbyskola. jaha tänkte vi, så det var bara att åka hem igen. det är så dålig ordning med det där.
just nu sitter jag och dricker kaffe och lyssna på musik,  det är väldigt gött. funderar också på att gå och plugga lite innan träningen, företagsekonomi som vi har prov i på måndag. vi får se om jag har orken till att öppna de böckerna.

ikväll är det fotbollsträning, det ska bli kul.

ha en trevlig kväll, ciao

coldplay - don't panic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0