yeay

nu ska jag snart iväg och träna i fotbollshallen, det ska bli kul.
sen jag skrev har jag typ inte gjort så mycket, suttit vid datorn lite, slappat och så. det har varit gött, men man blir rastlös så fort.
imorgon bär det ner på stan med Caroline, det ska bli mys. måste verkligen hitta lite nya kläder nu, har blivit as slapp på den fronten, jag orkar typ inte lägga ner mig, fast jag egentligen vill ha en massa nytt. jag tror jag kanske är lite för kräsen ibland, allt duger inte. aja men imorgon ska jag försöka hitta något nytt iallafall.

såg på OC förut, det som går på tvn, säsong 4. det är så sorgligt nu när marissa har dött.. hemskt att mista sin bästa vän. okej, det är bara på låtsas, men sånt händer ju i verkliga livet med så.

nu ska jag kila, så jag kommer i tid, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0