blogga

då hade jag tänkt att skriva lite här i min kära blogg som jag inte har gjort på ett tag, har inte orkat helt enkelt.

men själva grejen för med att ha en blogg är inte att jag en vacker dag ska börja tjäna pengar på den, kommer ju ändå aldrig hända så ingen ide att ens tänka tanken.. nej att skriva för mig är att det är så himla kul att gå tillbaka och läsa allt roligt, men även tråkiga grejer man varit med om, sånt som man bara kommer ihåg när man väl läser det, och även kan sitta och skratta åt en lång tid efter.  tex. när caroline läste i min blogg och hon hittade det om cykeln, haha. (2008-05-29 @ 19:16:13) det hade man ju glömt bort, men när man väl läste det igen, mindes man och det var nästan lika kul som den dagen det hände på.

så nu ska jag väl skriva några inlägg ibland, för att kunna gå tillbaka och läsa vad man gör om dagaran helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0