fredag

godmorgon.

då var det fredag. har inte så mycket planerat idag, så jag och syrran tänkte dra en sväng på stan, fika och kolla lite.
för senare i eftermiddag då ska jag och caroline ut och springa, det var ett tag sen. men nu jävlar ska vi ut i spåret! ska bli skönt.
är så jäkla stel i mina ben sen matchen i onsdags, så måste få bort det innan matchen på söndag, VI SKA VINNA! får fasen inte åka ur div.3 nu, vore så trist.

igår träffade jag jossa som sagt, det var trevligt. vi tog en lååång promenad i skogen o sen drog vi hem till henne och åt marängsvish, fast utan maränger, men det var gott. men vi slappade iallafall en del innan vi drog hem till mig och sen drog vi på träning. det var blött och lerigt men det var kul ändå att träna, var rätt seg dock. 

ciao




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0