fredag

då var skolan igång igen då, eller ja, vi har gått två dagar och de tre första dagarna är bara intro-dagar, så det är skönt.

efter skolan idag drog jag och caroline in till stan och köpte biljetter till The hellacopters spelning på nöjesfabriken, 17/10!! det är deras avskedsturné så man fick juu passa på, eftersom jag så dum som jag är missar dom på p&l. men gör ju inget nu, för jag får ju se dem ändå! kommer bli as bra.

ikväll kommer caroline, emma, anna och kanske linda hit vi ska väl dricka lite kaffe och mysa, blir skönt det. för imorgon har jag match, samling kvart i tolv, så man måste ju vara utvilad och taggad!

dessa skor funderar jag på att köpa( har börjat gilla skor med klack, väldigt fint det!) :







skopunkten, 249:-

ha en bra kväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0