lördag

imorse gick jag upp vid halv tio, då tog jag på mig kläder och gick på en liten promenad för att vakna till. när jag kom in igen så åt jag frulle. vid halv ett åkte jag och mamma till qbikstugan, det var samling kvart i ett. sen bar det iväg till klasmossen, där vi skulle möta norrstrand. första halvlek stod vi emot väldigt bra, och vi var jätte nöjda i halvtid när det stod 0-0. men tyvärr så kom målen inrullade en efter en, så det slutade med 5-0 till dom.
vi hade ju inte direkträknat med någon seger så vi var jätte nöjda över matchen, eftersom vi spelade som vi hade sagt att vi skulle göra och överraskade nog norrstrand litegrann. de ligger ju trots allt 1a i serien och vi näst sist eller så. men det känns som att vi är på gång och plocka lite poäng snart, det är bara att ligga i och köra på!

nu ikväll ska jag bara vara hemma, är as seg i hela kroppen. så det blir nog en film eller något liknande.
nu kommer nog caroline snart och hämtar lite grejer, för imorgon bär det av till västkusten för hennes och oskars del, hoppas de får toppen där nere!

hade, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0