söndag

oj nu börjar en ny vecka, och denna vecka drar skolan igång. är jag laddad? hm.. nej, inte direkt. detta sommarlov är nog det snabbaste genom tiderna. har gått oerhört fort, shit känns som att man nyss började sommarlovet, men ändå känns det som evigheter sen man var i skolan. och nu är det även sista året, det känns både bra och dåligt.. det känns som att man inte riktigt vet vad som händer efter studenten, först är det alla förberedelser inför allt som händer, men sen då? efter själva studentdagen och balen, vad ska man göra då? aja, det visar sig då, orkar nog inte gå och oroa mig redan, det får bli som det blir.

idag har det varit en slapp dag igen typ.. var på bergvik med mamma på dagen, har även övningskört en del idag.
vi åt lite paj också på kvällen, och efter den tog jag på mig mina joggingskor och tog mig en lång promenad, eller var tänkt så.. men efter en bit så hör jag någon som plingar bakom mig,(har mp3) så bryr mig inte, tror bara det är någon som plingar för nöjes skull eller så.. men så var inte fallet, det var JOSSA!! ååh, vad kul  det var att träffa henne igen, hon har nämligen varit i spanien i en vecka. så vi tog följe en bit o sen stod vi och pratade om massa en stund, sen cyklade hon hem och jag gick tillbaka hemåt.
såg en film då, "party till döds" hette den, fyfan vilken hemsk film. eller sorgligt att det kan bli så pga alkohol. man borde inte kasta bort sitt liv sådär, man kan väl partaja ibland i lagom mängd, men inte sådär, då kan det ju sluta illa som det gjorde där.

nu ska jag se på satc, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0