staden

nu är jag precis hemkommen från min och syrrans tur på stan, först gick vi till mamma och hämtade pengar så att vi själva slapp betala för fikat som väntade..det blev en fika på melkers' i duvanhuset, det var jätte mysigt att sitta där och inte känna någon stress. jag tog en kaffe och en morotskaka, som inte är någon skräll när det gäller mig, och terran tog en coca-cola och en kladdkaka(inge lite grädde hon fick, värsta klicken). det var en väldigt trrevlig fikastund med min goa syster.
efter fikat drog vi en runda på stan och kikade, är ju lite rea nu så man får passa på och kolla. hittade för ovanlighetens skull lite rea fynd, köpte en svart klänning/linne på monki och även ett linne som också det var från monki, det skulle ha kostat 400:- tillsammans, men eftersom det var 75% på det mesta så fick jag bara betala 100:-, värsta kapen.
köpte även lite annat smått, tex. 2 trosor, hårnålar, hårinpackning och lite sånt.

nu sitter jag här med vatten och banan, eftersom jag och caroline ska dra en runda i spåret sen, så jag måste ladda upp.
ikväll blir det en slapp kväll hemma, ska käka mat och se på någon film med familjen. ska bli mysigt.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0