tisdag

imorse gick jag upp vid tio.. kanske en halvtimma senare så ringde linda och frågade om jag var vaken, och det var jag, eller ja jag var nog tvungen att vara det. för hon sa att hon och emma åkte från stan nu och var påväg hem till mig. de kom  och vi dega framför sex an the city, tills anna ringde och hon kom efter ett tag. då drog vi en fika och pratade igenom projektarbtet, eller ja vi kom inte fram till så mycket men litegrann. sen käkade vi mat, jag var mästerkocken iallafall.
senare på kvällen drog jag på träning, det gick helt okej.
just nu sitter jag här med en kopp te, mums.

imorgon kommer caroline hem, saknar min lilla busunge!

ciao


Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävlingen fortsätter tills på fredag. DU kan vinna valfria örhängen ifrån puss.se

2008-08-19 @ 22:00:33
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: T

DAGS ATT REAGERA!



Det här är otroligt viktigt, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag använder Din blogg som ett "klotter plank" men det enda jag ber om, är att du läser igenom inlägget på min blogg, för alla hemlösa som finns där ute i kylan just nu! Jag behöver all hjälp jag kan få!



Mvh

Therese

2008-08-19 @ 22:04:25
URL: http://royalblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0