torsdag

idag har jag kommt fram till att det är exakt två veckor kvar till skolan börjar igen, shit TVÅ VECKOR.
då börjat man trean och då är det inte långt kvar till studenten, det känns både bra och dåligt.

just nu sitter jag här och dricker lite kaffe, väldigt gott. jag väntar även på att jossa ska ringa, så att vi kan träffas en sväng. hon åker nämligen till spanien på lördag, så vore kul att träffas en sväng innan.

och på måndag är det min och carolines tur att åka iväg, dock inte lika långt, men troligen lika kul. vi ska till våran kära huvudstad och bo hos min morbror i tre nätter. så vi ska SHOPPA och ha det mysigt.
så nu sitter jag här och längtar och längtar, men det är bara helgen kvar så det kommer att gå fort.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0