lördag

Igår kväll åkte vi till Anna på Lorensberg för att ha lussevaka. Det började med mat, tacos var gött. Sedan så kollade vi lite Sunes jul, fyfan vad det är roligt. Anna hade med sig Alias, som vi spelade. Det var kul, men det gick väl inte jätte bra för mig och david, haha. Fast Anna och Linda var lätt roligast; detta fast i singular, inte ett får utan ett annat djur, hahah. Senare drog vi till pulkabacken och åkte lite, var jäkligt kallt om mina fossingar bara, hade ju bara vanliga gympaskor, men överlevde ändå. Tillbaka inne hos Anna så drack vi glögg och åt lussebullar, senare drog vi på Svensson Svensson och då var väl klockan närmare halv 3, så några gick och la sig. Men vi andra satt uppe, senare vi halv fyra gav två till upp och då var vi bara fyra kvar, så vi kollade på Nyckeln till frihet, var så trött så satt i fåtöljen och sov lite då och då, men det jag såg av filmen var bra iallafall. Vi gick och la oss halv sju för att få oss några timmars sömn, kände att det kanske behövdes. Vaknade vid halv tio, kollade lite Svensson Svensson, sen åt vi frukost och vid tolv åkte vi hemåt.  Det var en jätte lyckad kväll/natt!
Hemma har jag inte gjort så mycket mer idag, bara slappat, varit ute och gått och sett på tvn.

Imorgon ska vi laga mat, Fransk mat står på schemat. Det blir kul det. Vi åker hem och våldgästar Emma i Deje.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0