lördag

Det var så underbart att sova ut imorse, inte känna sig tvingad att gå upp ur sängen, det är det bästa med helgen. Men nu kommer vi till det lite mindre roliga med helgen, man har alltså varit i skolan en hel jävla vecka och är hur trött som helst.. så ska man sätta sig hela helgen och plugga en massa skit, fyfan för det alltså.
Men det är väl bara att ta tag i sig själv snart så man får något gjort och kan slappa ikväll istället.

Igår morse så hade jag ju matte c prov, det var dyngsvårt. Så jag håller tummarna för ett g iallafall, ett ig vore inte jätte kul.. Men det var skönt att ha det gjort nu iallafall så att man kan släppa det ett tag framöver.
Igår kväll lagade vi mat, amerikansk mat blev det. Det var väl sådär, alltså våra hemmagjorde bröd och hamburgare var goda, men om man sen även äter feta toast med jordnötssmör och cupcakes på det, då blev man lite smått illamående i slutet på kvällen. Men jag tycker ändå att vi lyckades bra, som sagt vi har ju ingen kockutbildning eller liknande så vi gör så gott vi kan. Och inte nog med att maten blir bra, så har väldigt kul när vi lagar den!

Förut var jag och mamma ute och gick, det var väldigt härligt. lite smått blött och slaskigt men skönt att komma ut och få frisk luft, för nu jäklar blir det att köra hårt med pluggandet.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0