måndag

En ny vecka har börjat, och det känns verkligen att jullovet närmar sig. Och det ska bli underbrat skönt. Då ska jag verkligen förska ta igen mig så man orkar med ett sista ryck i skolan innan studenten, shit det är inte långt kvar nu!

Denna vecka blir det inte jätte mycket plugg, men ekonomi provet på onsdag blir nog inte roligt.. Måste nog komma igång och plugga endel nu.

Sitter just nu här med en kopp kaffe, gott. Ska snart dra iväg till kmti och köra spinning och center, det ska bli väldigt skönt, eftersom jag inte tränat sen förra tisdagen. Ikväll blir det läsa ekonomi endel och se på prison break.
Imorgon börjar vi 10.00 och slutar 11.30, rätt ovärt men ändå gött.

ciao

Kommentarer
Postat av: caroline

jag börjar 12.40 och slutar 13.00 :D haha

2008-12-09 @ 10:04:25
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0