onsdag

Idag är det nyårsafton, så jag ska väl snart börja göra mig lite mer iordning. Caroline kommer om ett tag och då ska jag locka hennes hår inför kvällen, det kommer bli tjusigt det. Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår, det är alltid detta problem när det gäller mig. Men jag ska väl hitta på något snyggt antar jag.
Jag och caroline tänkte att vi skulle ta oss en runda i spåret förut, eller ja vi gjorde ju det, bara att det inte riktigt blev lika mycket löpning som vi hade tänkt oss, men vafan det är inte alltid man orkar och vi var ju ute iallafall.
Lite senare sen så ska vi åka till Linda, där ska vi äta mat och förfesta lite, sen drar vi vidare. Har inte riktigt bestämt vart man ska än, men det finns lite olika och det blir nog kul vilket som.

Nu ska jag dricka lite kaffe och invänta caroline.


GOTT NYTT ÅR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0