söndag

Idag är det söndag och det är andra advent, mys. Jag och mamma har precis bakat lussebullar! gud så gött!
Om en liten stund så kommer caroline hit, så ska vi fika, lussebullar och kaffe.
Idag ska jag även försöka plugga en del, ska skriva klart diktanalysen och även läsa igenom samhällen.

Igår kväll var jag och caroline ute och gick, vi gick in till stan. När vi kom gåendes vid torget så tänkte jag att vi går rakt istället för att svänga så vi går förbi arkaden typ, då kom caroline på en grej!
- Anna tänker du på samma sak som jag?
- Jag vet inte,kanske, vad tänker du på?
- Vad tror du om vi ska gå denna vägen?!
- Jaaa nu vet jag, KAFFE!
Så vi drog in till Coffee house by George för att mysa med en kopp kaffe. En kaffe som kostade 25 jäkla spänn, så gott var faktiskt inte kaffet så att det var värt så mycket. Men med rätt sällskap så spelade det ingen roll, mysigt var det.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0