söndag

Ja nu var det verkligen ett tag sen sist jag skrev, men man har perioder då man inte har lust.
Så vad har hänt den senaste tiden? Jo förra helgen firades Linda som hade fyllt 18. På fredagen var vi ganska många ifrån klassen och det var verkligen jätte trevligt. På lördagen var det maskerad och inte lika mycket folk men minst lika trevligt.
Nu i veckan har det varit jul, det har varut mysigt. Men tyvärr har det varit dåligt med någon julstämning, kan ju iofs bero på vädret, det är ingen snö och på julen ska det vara en massa snö!!
Den 23e var vi ute och åt mat med släkten, det var trevligt. På julafton var mormor, morfar och morbror med familj här och åt lite jullunch, senare på kvällen åt vi julmat och öppnade paket.
Och jag fick världens bästa julklapp! EN METALLICA BILJETT, ååååååhh vad underbart. Jag blev väldigt förvånad först när den låg där tillsammans med pengarna, då sa pappa att han tyckte att jag skulle ha den istället för han. Så jag ska åka och se metallica den 8/3 med Anders och Erik, vilket kommer bli as bra.
De senaste dagarna efter jul så har det varit väldigt slappt och skönt, har lagat mat med Anna, Emma o Linda, varit på stan en sväng med kroken och idag gick jag och mamma fram och tillbaka till bergvik, det var väldigt duktigt av oss.
Nu så ska jag snart träffa min snygga vän caroline! Vi ska väl ta oss en promenad och eller fika eller något liknande.

På onsdag är det nyår, jag hoppas det blir kul. Men jag hoppas inte på för mycket, allt tjat om att nyår kommer bli så bra blabla.. Men jag tror att det kommer bli som alltid när man är ute, inget speciellt för att det är nyår, utan det blir som man gör det till och då får vi se till att göra det as bra.

Bilder från Lindas helg:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0