tisdag

Det är helt sjukt vad fort det blir mörkt vid den här tiden på året, man åker till skolan när det är mörkt och åker hem iallafall när det börjar mörkna. Det är inte jätte kul med tanke på att man blir så mycket piggare och gladare när det är ljus.
Fast det som ändå är positivt är att när det blir mörkt ute så lyser alla mysiga ljusstakar, så man får lite julstämning.

Tog mig jämt en paus ifrån pluggandet, kände verkligen att det var dags, med tanke på att jag läst en hel del nu.
Om en stund ska jag nog laga mig lite mat, fylla på så att jag orkar plugga resten av kvällen. Funderar även på om jag ska bada sen, det vore väldigt skönt. 

Jus det, idag är det min namnsdag. Grattis till alla som heter Anna!
(Emma är ju bara för söt, jag och anna fick ett varsitt kort och en påse med pepparkakor som present till våran stora dag förut i skolan!)


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0