torsdag

Då var det fredag imorgon, veckorna bara försvinner iväg, det är ju skönt med tanke på att det då är jullov snart, men ibland känns det som att man inte riktigt hänger med i den höga farten.
Det är så mycket på en gång just nu känns det som, det är en massa i skolan, allt som ska fixas till studenten börjar man bli lite stressad över.. Men det är egentligen bara att försöka slappna av och ta det i sin takt, så ska man se att allt blir bra ändå.
Jag vet inte riktigt vad det har varit idag, på morgoneb var allt som vanligt och jag kände mig på bra humör, men senare under dagen började jag känna mig på dåligt humör och riktigt sur över något vad jag var sur för vet jag inte, men antar att det kan vara så ibland. Men det kan kännas lite jobbigt när det går ut över andra, alltså inte att man är otrevlig eller så men bara verkar allmänt grinig på något och det är verkligen inte roligt.

Imorgon har jag Matte c prov, och det är så jäkla svårt och mycket. Ska snart fortsätta plugga så att jag iallafall klarar ett g imorgon, vore inte helt fel.
Efter skolan imorgon ska vi laga mat, Amerikansk mat blir det då. Det ser jag verkligen fram emot; att få umgås med de bästa och få släppa skolan för en liten stund. Det känns som att det behövs just nu, med tanke på att jag lätt stressar upp mig när det blir mycket att tänka på.  

Nu blir det att sätta sig och råplugga matte och dricka kaffe.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0