torsdag

Då har jag nyss varit iväg på ett box-pass, det är fan jobbigt. Men idag var det inte lika mycket armar, så jag är inte lika skakis som jag var förra gången.
Det har annars varit en slapp dag i skolan, teckenspråket är drygt som vanligt varje torsdag, men annars så vare bra. 

Imorgon är det det årliga lucia-spexet i skolan, och det ska bli as roligt! Det är kul iår eftersom det är mest treor som är med, och då är det många man känner med.
Imorgon kväll blir det att ha lussevaka, det blir hemma hos Anna i klassen med ett gäng brudar och kanske någon/några killar. Det ska bli as mysigt, då ska vi käka tacos, se på en massa filmer, där inräknat Sunes jul!! så jäkla bäst är vad det är <3 Det blir nog även Kvarteret Skatan, Svensson Svensson, Nile City och sen får vi väl ta ett gäng skräckfilmer med.

Nu ska jag kila iväg till fotbollshallen och hämta mina ledarpengar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0