måndag

en ny vecka har börjat, men denna vecka är väldigt slapp. imorgon börjar jag två och på onsdag är jag ledig, torsdag ska vi få reda på betyg i naturkunskap och sen ha matte prov och på fredag är det ju nationaldagen så då är vi med lediga! härlig vecka.
fick reda på några sluybetyg idag:
Företagsekonomi A: MVG
Idrott och Hälsa A: MVG
Geografi A: VG 
Engelska B: G 
jag är nöjd med dessa, kunde iofs lagt ner mig lite mer i geografin, men vg är ju alltid vg!

nu ska jag åka iväg på träning, min första på tre veckor. ska bli jätte kul! jag och jossa ska köra lite rehablitering tillsammans, hon har nämligen sträckt sig i låret, stackare.

ha en bra kväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0