solig dag

idag har jag varit på bomstad med josefine och sanna. det var treeligt. kan ju säga att det var underbart varmt och skönt, låg och solade från klockan halv elva till fem typ. hela dagen alltså, så det var härligt. badade två gånger med, mitt första riktiga dopp iår(ramla ur en kanot räknas ju inte) så detta var det första, det var riktigt skönt.
men det känns som att jag har brännt mig litegrann, det svider lite. men det går nog över snart, smörjde in mig med after sun när jag kom hem så det kyldes ner lite som tur var.

man blir verkligen helt slut i huvudet av att vara ute i solen en hel dag, så jag är jätte trött nu. så jag ska nog lägga mig i sängen nu med en kopp te och ett oc-avsnitt.

hoppas ni haft en varm och härlig helg, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0