älska vädret

även idag har det varit underbart skönt väder! jag älskar verkligen sol och värme nu efter en tråkig vinter.
efter skolan drog jag och caroline ner på stan en sväng, det var mys. men jag var trött. fast jag hittade ett linne/klänning på hm, 149:-
sedan köpte vi även en varsin glass, det var gottit.
när jag kom hem käkade vi mat och sedan drog jag och mamma ut och övningskörde lite, det var kul. men solen var så stark så det blev lite jobbigt till slut.
jag har verkligen lust egentligen att dra ut nu i det fina vädret, men är trött och ska nog vila upp mig till matchen imorgon.
det blir tvn istället, ska dra ut en sväng imorgon kväll istället.
ciao

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag älskar detta underbara sommarväder!

2008-05-09 @ 20:19:21
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0