fredag kväll

snart ska jag åka iväg till linda, vi ska sova över där. det är jag,caroline,emma,anna och linda, så det ska bli mysigt! imorgon ska vi nämligen upp ganska tidigt för att det är någon dag där linda bor, där man ska testa på massa olika aktiviteter och liknande, det ska bli kul.
ikväll blir det även hockey, hoppas på seger! men tyvärr ser det ganska tungt ut, men vi får se. innan hockeyn börjar så ska vi väl köpa något gott att käka och göra något mysigt.

idag har jag annars varit i skolan, hade bara två lektioner, spanska och matte. på spanskan fick vi tillbaka proven,

hörförståelse: ig (2 poäng ifrån g, kändes lite surt, men hade nästan räknat med det, hängde inte alls med på den)
läsförståelse: vg
uppsats: g
det var vl helt okej ändå, kan nog tyvärr inte höja mig till vg nu, men g är alltid g. sedan gick jag och caroline på stan en sväng, sen bar det iväg hem, där det blev slappt fram tills nu.

ha en bra fredagkväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0