fredag

idag hade jag muntliga i engelska b, det var väldigt nervöst innan, jag och satt utanför och typ skakade innan vi skulle in, haha! men det gick bra tror vi, det kändes som att vi snackade hela tiden o så, skönt.
efter skolan åkte jag och caroline och solade solarium, det var skönt. fick väl mig lite färg iallafall. sedan drog vi en sväng på stan, det var trevligt. men tillslut var vi så hungriga och trött så vi gick till torget för att bege oss hem, där träffade vi syrran och therece, som hade varit och fikat. så de hade lite kakor kvar, som vi genast började tigga av, det var verkligen as gött, har nog aldrig varit så gött med några kakor förut.

sedan åkte vi hem, blev en kopp kaffe och slappa. nu ska jag med mamma och köpa pizza.
ha en bra kväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0