gokväll

matchen idag gick ju inte så bra, eller vi fick stryk med 4-3.. men tyckte att vi var bättre, de spelade bara så fult och kämpade igenom hela matchen. men jag gjorde iallafall två mål, shit vad nöjd jag är! två frisparkar, en med vänstern och en med höger, det är ju inte så ofta som en mittback gör två mål av tre i en match, men det är kul att även vi kan göra det ibland!
sen jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt, käkat mat, solat och suttit på ballkongen och slappat och druckit kaffe.
nu sitter jag här och dricker vatten och äter ett äpple.
snart ska jag åka ner på stan och träffa anna, vi ska bara njuta av vädret och umgås lite, linda kanske kommer in sen också, vore trevligt.
ha en bra kväll, ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-05-10 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0