helg

åh vad skönt att det äntligen är fredag, har iofs inte haft en så jobbig vecka med tanke på att vi var borta tis-ons. men efter de dagarna var jag så trött så nu behövs det en helg, så jag kan få sova ut lite. men ska öven plugga matte denna helg, det kommer bli mindre trevligt. fast imorgon när jag ska plugga blir det ju roligt sällskap iallafall, jag och caroline ska försöka lära oss lite matte b, får väl se hur det går med den saken, men vi ska allt försöka!

idag efter skolan så åkte jag och caroline och solade lite solarium, kändes lite dumt eftersom det är ungefär 30 grader och lysande varm sol utomhus, men det fick gå ändå. sedan cyklade vi hem. när jag kom hem gick jag ut och gick i en timme ungefär, så underbart väder, jag gick i bara shorts och linne och det var varmt, snacka om strålande väder.
ikväll blir det slappt, ska nog bara vara hemma och umgås med mamma och pappa. blir skönt det. har egentligen match i arvika, men foten är inte bra än. orkade inte heller åka med ända dit, så får väl reda på imorgon hur det gick, hoppas vi kan plocka lite poäng nu. det har ju inte sett så bra ut på den senaste tiden.

imorgon innan jag och caroline ska plugga så måste jag åka iväg till stan eller bergvik för att leta presenter, både josefine och caroline fyller 18 snart!
på söndag blir det att träffa jossa, var ett tag sen vi sågs hemma så det ska bli jätte trevligt! vi ska nog försöka åka ut till skutberget/bomstad och bara ligga och sola o slappa i det härliga sommarvädret, mys!

ha en bra fredagskväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0