jävla fot

matchen mot skattkärr förlorade vi tyvärr med 3-0, lite synd, men i första halvlek var vi minst lika bra, men i mitten på andra så hade vi gett upp, så då kom det två mål och det var inge vidare ju.
men när matchen bara har hållit på i 1 min 20 sek, då stukar jag foten!! så jäkla typiskt, jag som var så jätte ladda för denna match och så bara skiter det sig, aja det är väl sånt man får leva med antar jag. blir väl att vila ett litet tag nu iallafall.

idag har jag bara haft idrott i skolan, det var gött. slutade alltså vid 11. då drog jag och anna in till stan en sväng, jag köpte present till terran och så hittade jaf en jätte söt klänning på gina tricot som jag nog ska kolla lite närmare på imorgon, för imorgon är jag ledig, grymt skönt. då ska jag gå upp ganksa tidigt för att cykla in till stan och klippa mig vid 11, så det kanske blir en liten sväng på stan efteråt, eller så åker jag bara hem och slappar, ska även plugga lite.

nej nu blir det sängen så att jag orkar upp imorgon, godnatt,  ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0