lördag

igår kväll hade vi det väldigt mysigt hemma hos linda. vi spelade spel, klippte emma så hon fick lugg(det var skit fint!) sedan såg vi på hockeyn som tyvärr inte gick vägen, men de spelade bra och de var himla nära.
vi somnade vid 2-3 och skulle upp halv 9, då var man jämt lite trött bara. men det fick gå.
när vi kollade ut såg vi att det regnade eller man kan säga att det var lite snöblandatregn ett tag där, illa. så vi gick en tipspromenad(där vi fuskade lite och ringde och frågade typ pappa,terran, lindas lillebror om svaren, men det var kul) och testade skytte, sedan var vi bara tvugna att dra hemåt. fötterna hade domnat bort och händerna var helt stelfrusna, inge vidare ju.
men när vi kom in så kröp vi in i sovsäckarna och slog på en bra film, the guardian! rekomenderar den verkligen. men den är lite sorglig tyvärr.
efter en hel dag hos linda åkte jag och caroline hemåt. men caroline kom till mig senare och käkade tårta och lite sånt, mysigt.
imorgon ska jag och mamma åka och kolla på när mitt lag spelar i kristinehamn, mot villastaden. ska bli kul! nu får vi se till att vinna.

nu blir det sängen, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0