måndag

idag är jag verkligen jätte trött, vet dock inte varför men så är det iallafall.
skolan har väl varit sådär, varit trött som sagt. men dagen blev genast bättre när vi fick tillbaka Företagsekonomi A - provet, fick MVG!! (eller 1 poäng ifrån, men han sa att det var mvg-) jag hade hoppats på vg, men trodde inte det heller. jag hade tydligen tränat på rätt grejer, var ju skönt det. har inte så mycket grejer kvar det det ämnet heller, så man kan ju alltid hoppas på att det räcker som slutbetyg.

snart så ska jag cykla iväg till träningen, där vi först ska ha teori och sen ska dom andra träna, men jag ska bara hämta balans-plattan, så att jag kan börja träna upp min lilla fot. för nu är jag as sugen på att spela igen!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0