snart helg

har precis kommit hem från fotbollen, var bara där en lite sväng. sedan tog jag och jossa följe hem, hon hade nämligen tränat med a-laget så hon tränade aldrig våran träning. 
nu ska jag snart ta mig lite te och en macka och sätta mig framför tvn och se på OC. ska bli vädligt skönt. sedan blir det att lägga sig i tid för att orka med morgondagen. 
imorgonkväll ska vi träffas brudarna från klassen(inte alla men vi som var hos sofie förra gången ska dit igen) fast denna gång ska vi baka och planera lite Brunnskog, som vi åker till nästa tisdag och kommer hem på onsdag, kul! 
nu har vi även börjat att prata om klassfest, låter väldigt roligt, eftersom vi inte har haft någon tidigare. 

nu blire tvn, ciao   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0