soligt!

alltså vilket underbart väder det har varit idag, helt sjukt skönt. nu väntar man bara in sommar lovet där jag hoppas på att värmen håller i sig! så att man kan få bli lite brunare än förra året, för den sommaren var verkligen kass.

imorse hade jag nationella prov i matte b, jag vet verkligen inte hur det gick, det var sjukt svårt. men jag hoppas på det bästa.
efter matte provet åkte jag hem, la mig på ballkongen och solade litegrann, det var skönt.
sedan bar det iväg för att åka ut och segla, vi skulle på seglarskola med klassen, det var kul att åka ut på sjön i värmen, blev dock lite kallt sen, men det gjorde ingenting.
mamma kom sedan och hämtade mig, då bytte jag om i bilen för att sedan åka och träna fotboll, det var varmt, men kul. det känns som att jag har fått solsting idag, jobbigt.

imorgon ska det bli varmt igen, härligt härligt! då ska jag och caroline åka ner på stan en sväng efter skolan, vi ska väl försöka att dra en mjukglass då, det vore mumsigt!

nu blir det tvn eller nått, sen sova i tid!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0