söndag

mornmorn! ah eller vaknade för cirka två timmar sedan, men det är ju fortfarande morgon så får ju säga godmorgon.
just nu sitter jag här och slappar med datorn och så äter jag lite godis som blev över ifrån igår kväll, då jag och anna möttes på stan och gick sedan för att inhandla lite godis på nöjesbutiken och sedan bar det iväg till älven, där vi satte, nästan vid museet och käkade godis och snackade massa, det var verkligen trevligt. solen sken lite ett tag också, det var fint och mysigt. efter att solen gått ner bakom husen så det blev skugga och därmed lite kallare så gick vi därifrån och runt på stan en sväng, där alla uteserveringar är fulla av människor som ser så otroligt somrigt och härliut ut, men det var en härlig kväll tycker jag. det känns verkligen som att sommaren är här snart, underbart!  

idag ska jag bara ta det lugnt och gå ut i solen ett tag snart och försöka få lite färg, men det är lite molingt men får väl se.
jag kanske även kilar ner på stan en sväng sen för att köpa present till terran, men jag får se om jag har lust att åka ner själv eller om jag får med mig någon rolig filur, det visar sig ju.

ha en bra söndag och njut av vädret, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0