soooooooooooool

idag kan man nästan säga att jag har varit på ballkongen hela dagen, inte riktigt hela men en låååång stund iallafall. det var otroligt skönt, solen sken och jag försökte bli brun, men det vet jag inte riktigt om jag lyckades så bra med, men det är skönt att bara ligga och steka och lyssna på musik eller läsa en bok/tidning. otroligt skönt är det också att jag inte har direkt behövat plugga denna helgen, har bara nationella prov i engelska b på torsdag, och det är ju inte så lätt att plugga till, men ska nog under veckan försöka att träna på lite glosor och gamla hör- och läsförståelser.

nu ska jag snart dricka lite kaffe med pappa, gott.
sen så kanske caroline ringer om hon hinner ifrån pluggandet en stund, stackare som måste plugga så mycket. men om hon ringer så kanske vi ska ta en promenad, det skulle sitta fint i det sköna vädret!
ha en bra söndagkväll, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0