studiedag

idag har jag haft studiedag, det var väldigt härligt att slippa gå till skolan.
dagen började med att jag gick upp vid halv nio, för att ha god tid på mig. när jag skulle kliva upp ur sängen så kunde jag verkligen inte stå på foten, satan vad ont det gjorde!  men efter att jag försökt mjuka upp den lite så gick det bättre, men det gör fortfarande väldigt ont.
vid elva var jag i stan för att klippa mig, tog bara topparna så det blev inte så stor skillnad förutom lite kortare och mycket fräschare, det var gottit.
efter klippningen så ringde jag linda och gick iväg till domus optik, anna hade tid där, där jag och linda satt i väntrummet och gjorde lite naturkunskap i väntan på anna. när anna efter en halvtimme ungefär var klar så gick vi in till mitticity för att köpa lite lunch, det blev en yogurt och ett päron. sedan satte vi oss vid statyn vid pråmen och käkade lite och pluggade även litegrann.
sedan cyklade jag hem och nu sitter jag här lite och väntar på käk, köttbullar! det är gött det.

ska även inte iväg och träna sen, med tanke på foten. så jag funderar på vad jag ska göra de närmaste timmarna, det blir nog att plugga lite och sen kanske se på oc och bara slappa. det blir härligt det!
imorgon har jag nationella prov i engelska b, hör- och läsförståelse, är jätte nervös. så ikväll blir det att sova i tid för att vara med imorgon.

nu blire käk, ciao

Kommentarer
Postat av: caroline

Ha en trevlig Eftermiddag!
Carro

2008-05-14 @ 15:47:54
URL: http://carrobruden.blogg.se
Postat av: Titti

Ha en trevlig dag :)

2008-05-14 @ 15:49:48
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0