fredag

Åh fyfan vad gött med helg, är så jäkla trött. har hållt på hela veckan med den där jävla psykologin så nu är jag helt slut. Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa, det ska bli underbart skönt. Denna helg blir en slappis helg, måste ladda inför nästa helg fan, JOHNOSSI. kommer bli asbra.

Efter skolan idag var jag på stan med Caroline. Köpte bara strumpbyxor, men hittade fina saker. tex. klänningar till nyår, lite tidigt kanske. men bättre att vara ute i god tid, än i sista minuten som förra året.
Det är så jobbigt när man vill ha en massa nya saker, men man hittar aldrig de grejerna när man väl kollar efter det eller har pengar. Just nu skulle jag vilja ha lite nytt: jeans, jacka, väska, mössa, halsduk, skor, kofta.. Ja som sagt en helt ny garderob. Inte för att min garderob är särskilt tom, men orkar inte leta längst ner i den, tar alltid det som ligger överst eller hänger upp. då är det ju lättare att köpa nya saker och lägga det överst och använda det. Smart!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0